Regulamin sklepu

 

Regulamin określa zasady zakupów w sklepie www.best-play.pl

 

1. Zamówienia można składać poprzez:

- sklep internetowy

- e-mail

- gadu gadu

- telefonicznie

 

2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok (sklep internetowy oraz e-mail). Zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz święta będą realizowane następnego dnia roboczego.

 

 

3. Informacje o aktualnym statusie zamówienia są dostępne na stronie konta użytkownika po zalogowaniu w sklepie.

 

4. Zamówienia opłaconego oraz wysłanego nie można anulować.

 

5. Firma BEST PLAY zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.

 

6. Firma BEST PLAY. zastrzega sobie możliwość zmiany ceny zamówień przedpremierowych, jeżeli cena ta zostanie zmieniona przez dystrybutora. O takiej zmianie Klient będzie niezwłocznie poinformowany i będzie miał możliwość zmiany swojego zamówienia.

 

7. Ceny towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich, zawierają podatek VAT.

 

8. Informacje o cenie produktu podane są na karcie produktu. Są to ceny obowiązujące w danym momencie i mogą one ulegać zmianom. Kupujący i sprzedający są związani ceną obowiązującą w chwili złożenia zamówienia.

 

9. Zamówiony towar powinien zostać dostarczony pod adres punktu odbioru wskazany przez Zamawiającego - obowiązuje termin realizacji podany dla produktu o najdłuższym czasie realizacji w złożonym zamówieniu plus czas dostawy - w zależności od wybranej formy dostawy.

 

10. W przypadku braku towaru w magazynie, Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

 

11. Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna (paragon lub na życzenie fakturę VAT).

 

 

12. Zgodnie z Ustawą o ochronie praw konsumentów, nabywca zawierający umowę przez internet ma prawo odstąpienia od umowy kupna towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówionego towaru. Dotyczy to wyłącznie klientów indywidualnych.

 

Korzystając z prawa odstąpienia od umowy, Nabywca zobowiązany jest odesłać towar wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy wskazując numer rachunku bankowego, na które mają być zwrócone pieniądze.

 

UWAGA:

- Zwrot jest możliwy tylko wtedy, gdy towar znajduje się w stanie nienaruszonym i jest całkowicie sprawny technicznie - nie nosi śladów eksploatacji (używania), zawiera wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (oryginalne opakowanie z kompletną zawartością).

- Zwrotowi nie podlegają nośniki danych oraz programy komputerowe, jeśli zostało otwarte ich opakowanie, a także produkty posiadające właściwości ściśle określone przez Nabywcę przy składaniu zamówienia lub produkty, które są ściśle związane z jego osobą.

- Kwotę 100% ceny produktu zwracamy na podane konto bankowe po otrzymaniu zwracanego towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.

- Przepisy dotyczące prawa odstąpienia od umowy kupna towaru nie mają zastosowania w przypadku, gdy zamówiony towar jest odbierany osobiście w siedzibie sklepu. Klient może sprawdzić towar przez odbiorem oraz zrezygnować z odbioru towaru bez żadnych konsekwencji.

- Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek nadawanych przez Nabywcę za pobraniem, zawierających zamówiony u Sprzedawcy towar.

 

13. Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

 

BEST PLAY rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

 

 

 

14. Należność za zamówiony towar Zamawiający reguluje:

- przy odbiorze,

- przelewem,

- kartą kredytową.

 

W przypadku płatności przy odbiorze Zamawiający reguluje należność gotówką po dostarczeniu towaru.

 

15. Towar opuszcza magazyn sklepu w terminie podanym jako "Termin wysyłki" od momentu potwierdzenia zamówienia lub wpłynięcia przelewu na konto i jest dostarczany w sposób wybrany przez Zamawiającego.

 

W przypadku zapowiedzi - czas realizacji zostanie ustalony po premierze/wznowieniu.

 

16. Firma BEST PLAY zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

 

17. Informacje zawarte na stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego; stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.


 

 

FIRMA
BEST PLAY Mariusz Piotr Kluczyk
ul. Pułaskiego 82
15-338 Białystok
NIP: 966-171-71-65

tel.:881 458 637

Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą: Prezydent Miasta Białegostoku


Numer w rejestrze: 87324

Adres do reklamacji:

BEST PLAY
ul. Pułaskiego 82
15-338 Białystok

 

Opis procedury reklamacji:

Formularz zwrotu, reklamacji można pobrać tutaj - FORMULARZ REKLAMACJI ZWROTU

 

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem best-play@best-play.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

 

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

 

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny (jeśli chodzi o gry muszą być w oryginalnych foliach). W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

 

Aby odstąpić od umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: best-play@best-play.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy (http://strona.best-play.nazwa.pl/uploads/Best-Play_protokol_zwrotu_reklamacji.pdf).

 

Przesyłkę należy nadać na adres:

 
BEST PLAY
ul. Pułaskiego 82
15-338 Białystok

 

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt odesłania Towaru do wysokości najtańszej rejestrowanej przesyłki pocztowej.

 

Brak możliwości odstąpienia od umowy w sytuacji:

w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

 

dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad:

 Firma Best Play Mariusz Piotr Kluczyk zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.


Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

 

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

 

 

Koszyk jest pusty